Friday, April 26, 2013

Harap dapat menunggu

Assalamualaikum..

Buat pelanggan yang menempah. Saya minta maaf banyak2, tempahan mungkin agak lewat disiapkan kerana saya perlu tumpukan perhatian pada anak sulung saya, Amjad. Dia kurang sihat kerana dijangkiti HFMD atau dikenali penyakit kaki, tangan dan mulut.
Dia dah tak demam tapi kena kuarantin agak tak merebak pada adiknya pulak.(nauzubillah..moga dijauhkan Allah).

Adiknya pulak, bila abang takde jadi makin merengek nak ibu je sebab tak ada kawan nak 'dibuli..'. Jadi ibulah mangsanya.

Pengajaran buat saya, kena tingkatkan lagi kawalan kebersihan pada anak2. Ingatkan dah besar sikit, saya biarkan Amjad mandi sendiri. Rasa bersalah pulak. Dia pula agak sensitif, 2 minggu lepas baru je baik dari demam sebab tonsil, kali ni kena Hfmd pulak, kesian anak ibu makin kurus..

Semoga Amjad cepat sembuh, dapat pergi sekolah dan jalani aktiviti seperti biasa.

Maafkan saya jika terlewat siapkan order anda. Saya akan cuba sebaik mungkin. Terima kasih semua.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...