Tuesday, November 6, 2012

Jennifer Clutch & Giveaway

Salam semua..

Saya masih lagi mencuba pattern Jennifer clutch dan mencari hasil yang terbaik. Beberapa minggu lepas saya dapat jahit dua lagi Jennifer clutch. Jadi semua ada 3 termasuk yang ini. Tak banyak pun..hehe.

Hasil percubaan ini saya nak beri pada sesiapa yang berminat. Saya nak jual rasanya tak eloklah sebab namanya percubaan, jadi ada beberapa perkara yang belum memuaskan hati saya. Walaupun begitu, ia tetap cantik dan boleh digunakan ^^.


Green clutch kat atas tu untuk giveaway. 



Ini pula hasil clutch yang memuaskan hati saya. Jadi yang ini untuk dijual. Harga promosi RM30 tidak termasuk pos. Boleh email saya jika berminat ye. 


Untuk sesiapa yang berminat untuk dapatkannya secara percuma, boleh sertai giveaway di fan page Sweetlilcraft. Terima kasih semua atas sokongan anda :)





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...