Tuesday, November 20, 2012

Car Accessories

Assalamualaikum..

Hi, dah habis bercuti ke? Minggu lepas rasanya ramai yang ambil cuti sempena Deepavali dan Awal Muharram kan. Ohya, sebelum terlambat.. Selamat Tahun Baru 1434H! Moga tahun baru ni lebih baik dari sebelumnya.

Minggu lepas suami saya pun ambil cuti dan bawa kami sekeluarga jalan-jalan. Niatnya nak bercuti jauh sikit tapi rasa takde hati je nak jalan jauh. Kepala pulak asyik fikirkan kerja yang tak siap kat rumah. Jadi jalan-jalan sekitar KL jelah. Pergi zoo, balik Banting pergi pantai. Nanti saya upload gambarnya kemudian.

Sebelum cuti Awal Muharram, saya sempat poskan satu set kereta ke Kedah. Nama Carls tu disulam mesin, dijahit felt bentuk hati dan ditambah butang-butang yang comel.



Gambar ni sebelum ditambah lagi butang comel pada square pillows.

Zoom in pada sulaman..



Inilah sarung bantal yang telah ditambah butang-butang comel kat bahagian yang kosong.

Sekarang tengah nak siapkan satu set diapers bag. Sementara menunggu kain dari Mybotang saya jahit pencil box dan nursing cover. Nursing cover dah siap, pencil box belum lagi sebab nak menampal nama-nama dari felt. Bab memotong huruf-huruf dari felt ni saya yang saya tak berapa suka..huhu. Agak leceh sebab huruf ni berlekok-lekok pastu kecil pulak. Tunggu mood tenang baru boleh buat.

Oklah, selamat bercuti pada cikgu-cikgu dan anak-anak. Ohya, saya tengah mencari pra sekolah yang baru untuk Amjad. Kawan-kawan hantar anak-anak ke mana? 

Sampai jumpa lagi ^^

2 comments:

Kuazue Mohamad said...

salam ziarah... nice color!!!

Hanie(SHMA) said...

bantal bahagian bawah tu kain flanel ke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...