Tuesday, September 18, 2012

Diapers Bag & Wallet

Alhamdulillah, siap juga diapers bag ni. Dah lama saya tak menjahit diapers bag. Syukur tak ambik masa yang lama walaupun ingat-ingat lupa cara menjahitnya. Saya tak perasan ada kesan kedut di bahagian badan beg selepas ambik gambar. Dah letak kat FB dan kat sini baru perasan, hmm..nanti kena gosok lagi. 



Bahagian dalam beg ada 4 poket besar.



Satu set dangan diapers beg tu saya jahit wallet. Sebenarnya ia tempahan dari orang yang sama. Banyak lagi yang ditempahnya tapi saya yang tak mampu nak jahit memandangkan ruang waktu untuk menjahit sangat terhad. Ni pun lama betul dia tunggu..



Bahagian dalam wallet ada 6 poket untuk kad, 2 poket untuk duit kertas dan satu bahagian berzip untuk duit syiling. Dompet ni masih sama seperti dompet2 yang lain juga. Insyaallah, dah beres semua order saya nak buat design wallet baru pulak. Tunggu ye ^^..

1 comment:

Anonymous said...

Hello There. I found your weblog the use of msn. This is a very smartly
written article. I'll make sure to bookmark it and come back to learn extra of your useful info. Thank you for the post. I will definitely comeback.

My blog - マークジェイコブス 時計

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...