Wednesday, June 9, 2010

Make Over

Ni bukan make over orang atau beg, tapi make   over my blog.. hihi ^^ . Alhamdulillah, baru puas hati sikit.  Bukan pandai sgt pun tp try & error je. Lagi pulak dgn wordpress ni, memang masih baru sangat. Kalau blogspot tu senang sikit, tutorial pun banyak.


Tapi akhirnya boleh gak saya make over kan blog ni. Warna2 kat sidebar tu dah takde. Saya lebih suka putih cam tu. Senang nak letak gambar atau banner terutama yg ada warna background jadi semua warna boleh masuk.


Gambar yang cute mute tu saya ambik kat sini. Suka warna pastel dan designnya yang comel 2 ^^.


Ada sesiapa nak saya make over blog dia? Hihi, mcm expert sgt. Tapi bolehlah sikit2 tu. Kalau nak, saya charge RM20 je.  Nanti dah expert mahal pulak..^^.


Macamana? Mana lebih cantik, yg lama atau yg baru? Tak lama mungkin header pulak tukar.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...