Saturday, December 19, 2009

Pooh Messenger Diapers bag, Pencil box & Coin Purse

Beg ni yang ditempah oleh salah seorang pelanggan saya. Alhamdulillah, saya dapat jahit beg ni lebih baik dari yg sebelum ni. Beg ni lebih 'sturdy' dan senang dijahit mengikut pattern yg telah saya beli dari kaklin.
Nak tahu lebih lanjut boleh singgah kat sini.


Ni dah lama siap tapi asyik terlupa nak ambik gambar, tuan punya pun saya baru email.
Dia tempah embroidery pencil box dan pyramid coin purse. Kali ni saya buat simple je, berdasarkan kain yang dia minta saya rasa orangnya juga simple. Saya tambah 2 butang kecik yg saya beli dari Yoonie dan buat sulam huruf "D" pada butang balut yg saya letak sebagai keychain di coin purse. Harap Deqna suka.
Terima kasih kerana luang masa baca (^_^).



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...