Friday, November 6, 2009

Kraf masa terluang


Ni kraf yang dibuat masa tak boleh menjahit. Biasanya tak boleh menjahit bila pergi berjalan atau masa Amjad nak saya duduk tengok tv dengan dia. Jadi, sambil tengok tv tu sambil buat. Tapi beg tu kena jahit jugakla...

1. Rubber stamping - tu kira hasil ukir pemadam yg kali ke 3 dan ke-4.
2. Flower crochet - susahlah nak mengait ni, tak begitu retilah, kalau reena cayang tu memang terror, siap boleh buat baju dan ada kedai cute lagi. Bila saya buat, asyik tak cukup je kelopak bunganya..huhu.
3. Decoupage jar - Ni botol makanan Amjad yg saya tampal tisu decoupage yg saya beli dgn Mscraft dan bahan2 lain dari DIY Decoupage.
4. Grocery bag - Beg yang paling cepat dan mudah dibuat. Saya buat pagi, petang dah pakai bawa pergi pasar :) Kain ni yg saya dapat dari Kaklin hari tu. Namanya Cranston Village Home Decor V.I.P print..fuuu :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...