Tuesday, November 17, 2009

Beg dan Bungkusan


Beberapa hari yang lepas saya dapat siapkan diapers bag, pencil box dan toiletries yang ditempah.
Nak tengok dgn lebih dekat boleh klik kat sini.

Minggu ni saya nak jahit baju melayu Amjad. Kali pertama nak jahit, tak tahulah jadi ke tidak. Ni baru siap potong kain.
Baju melayu ni pakai masa kenduri kahwin adik ipar saya hari Ahad nanti. Kami pihak lelaki, jadi pakai baju tema biru.
Hujung minggu lepas tolong mak saudara siapkan hantaran.
Hmm..nanti siap baju Amjad saya tunjuk kt sini.

Bungkusan??
Semalam dah sampai bungkusan dari US.
Kain dan pattern yang saya order dari Kak Lin..
Tak sabar nak cuba pattern baru dan tudung (*¬*)
Thanks ye Kaklin.. (^_^)
Ni la bungkusannya..

Sampai sini dulu..terima kasih,
Have a nice day (^_^) !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...