Thursday, October 1, 2009

Really really sorry..

Saya nak mintak maaf banyak2 pada semua pelanggan saya yang begitu sabar menunggu tempahan disiapkan.
Apapun alasan saya, saya rasa perkhidmatan saya ni memang teruk..
Ooo pika24really2 sorry to everyone. I promise, I'll improve myself.

Sejak kebelakangan saya agak sibuk dengan family. Amjad pun makin lasak.
Seminggu sebelum raya, I got minor surgery on my breast.
Alhamdulillah, dah jumpa doktor Isnin lepas. Result ok, no problem.
Then, raya..balik kampung. Saya bawa juga craft stuffs saya semasa balik kampung.
Jadi, dapat juga saya siapkan dua sulam nama untuk pencil box kak ain dan ainul.
Sekarang dlm proses siapkan pencil box tu.
Dan dalam kelam kabut, saya dah tersalah pilih kain. Dah tertukar kain utk ainul dan kak ain.
Jadi terpaksa sulam dan jahit yg lain. Huhu..ashamed on me!!pika25
Jadi, sekali lg saya MINTA MAAF byk2 kerana yang lain juga terpaksa menunggu lebih lama.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...