Friday, January 23, 2009

:: Salahkah Aku? ::

Hari ni, aku bengang dgn sorang budak bukan budak kecik dah besar dh pun. Umur dh 20++, tapi masih tak berubah perangai. Salahkah aku kalau aku terus prejudis terhadap sikapnya yg tak pernah berubah. Aku masih bersyukur dia tak terlibat dgn dadah,tapi kalau perempuan..dia tetap puja. Biar poket kosong asal bergaya..tuk penuhkan poket, pinjam dgn org.Kerja..tapi duit tak pernah cukup. Aku sayang dia..tapi perangainya buat aku geram.

:crab1:

Aku sedih..entah cukup tak solatnya lima waktu. Kalau masih belasan tahun, masih boleh ku bebelkan..ini dah besar panjang. Nak kahwin, tapi mampu ke nak bagi anak orang makan? Rezeki di tangan Allah..tp cukupkah rezeki Allah kurniakan padanya kalau tak pandai nak bersyukur? Ntahla..hanya doa mampu dititipkan. Moga dirimu sedar suatu hari nanti, bila saat tiada lagi tempatmu untuk bergantung. Moga kau berubah jadi orang yang lebih baik dan berguna. Hanya doa..



Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...